Vážení rodiče, milí žáci,
vzhledem ke skutečnosti nařízení vlády o uzavření základních, středních a vysokých škol si vás dovolujeme informovat, jakým způsobem bude probíhat výuka žáků na naší škole.
Od dnešního dne 11. 3. 2020 do pátku 13. 3. 2020 probíhá komunikace vyučujících s žáky, resp.jejich zákonnými zástupci individuálně.
Od pondělí 16. 3. 2020 až do odvolání mimořádného opatření bude komunikace mezi vyučujícími a vámi probíhat následujícím způsobem;
V pondělí každého nového týdne dopoledne obdržíte od třídních učitelů email se základními informacemi k danému týdnu. Nedílnou součástí emailu bude „týdenní plán učiva“ pro danou třídu a „rozpis jednotlivých vyučovacích hodin“ v daném předmětu (téma hodiny, obsah hodiny, aktivity a úkoly, příp. termín a forma odevzdání zadané práce a hodnocení daného úkolu).
Součástí naší komunikace s vámi v případě potřeby budou on-line konzultace. Osobní individuální nebo skupinové konzultace nejsou ve smyslu opatření ministra zdravotnictví možné.
Pokud nastane situace, že vaše dítě onemocní a jeho zdravotní stav mu neumožní ani domácí vzdělávání, omluví jej jeho zákonný zástupce třídnímu učiteli. Následně se domluví na posunu vypracování/odevzdání zadaných úkolů.
V případě, že nastanou technické obtíže nebo budete-li mít problémy s přihlašováním, napište, prosím, neprodleně email na adresu david.spelda@czshk.cz nebo milan.bohacek@czshk.cz.
V nastalé situaci vám chceme poděkovat za spolupráci v uvedeném modelu výuky. Povzbuďme děti k systematické práci, my učitelé se budeme snažit, aby ji vnímaly jako kreativní a smysluplnou. Prosíme o dodržování termínů uvedených pro odevzdání dílčích úkolů. Velice rádi poté ve škole navážeme na práci žáků z tohoto mimořádného období.
V případě jakýchkoliv dotazů neváhejte kontaktovat vedení školy, třídní učitele a další vyučující. Těšíme se na spolupráci s našimi žáky i s vámi a přejeme vám vše dobré.
Hradec Králové, 11. 3. 2020
Mgr. Jiří Vojáček, ředitel školy
Mgr. Tomáš Kopecký, Mgr. Helena Nerudová, Ing. Jan Trdlička, zástupci ředitele